• 12.04.24, 09:33

Ekspress Grupi digitellijate arv suurenes Balti riikides kolmandiku jagu

Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas esimeses kvartalis 2% ning võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 31%.
Ekspress Grupi väljaannete digitellijate arv suurenes Balti riikides kokku umbes kolmandiku.
  • Ekspress Grupi väljaannete digitellijate arv suurenes Balti riikides kokku umbes kolmandiku. Foto: Liis Treimann
Digitellimuste hulk ulatus märtsi lõpus 210 999ni. Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11%, ulatudes 102 629ni, kuid esimeses kvartalis arv ei kasvanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele