Nišibrändi Symmetrista kaasasutaja: teeme kõiki turundustegevusi ise
Asümmeetrilistele rindadele loodud rinnahoidjabrändi Symmetrista kaasasutaja Merlin Seemani sõnul on nende väljatöötatud toote näol tegemist maailmas unikaalse disainilahendusega ja otseseid konkurente neil ole.
Merlin Seeman: “Meta reklaamides, eriti visuaalse osas, peame olema üsnagi universaalsed, aga teisalt peame olema hästi leidlikud, et meie sõnum sihtgrupini ikkagi kohale jõuaks.” Foto: Marilin Leenurm
Räägi palun veidi Symmetrista taustast. Millal ja kuidas see alguse sai?
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.