Astri Grupi ja Lõunakeskuse turundusjuhi Piret Vapajeva sõnul tundub talle, et ettevõtted, kes aastaid tagasi tegid väga jõuliselt rohepesu, on mõnevõrra tagasi tõmbunud, kuid endiselt näeb ta liiga palju väikese keskkonnamõjuga tegevuste üleliigset turundamist.
- Piret Vapajeva: “Kindlasti on jätkusuutlikkus kaasatud Astri Grupi brändi kuvandi loomisesse ja me teeme seda väga teadlikult.” Foto: Teele Mustallikas
Eelmise aasta lõpus antud intervjuus mainisite, et Astri Grupi oluliseks suunaks on ka jätkusuutlikkus, tuues välja, et Astris teeb iga üksus pikaajalise vaate ja kujundab selle põhjal rohestrateegia, mida vajadusel saab täiendada ja selle põhjal edasi tegutseda. Kuidas rohestrateegia juurutamisega läinud on? Kas teete ka juba oma üksustes igapäevaselt konkreetseid tegevusi, et jätkusuutlikumalt toimetada?
Seotud lood
Astri Grupi turundusjuhi Piret Vapajeva sõnul peab iga turundaja olema oma kliendist sammuke ees ja teadma enne teda, millise kanali kaudu ja mida ta järgmisena soovib. Lisaks tõi ta muu hulgas välja, et eelseisval aastal liigub ettevõtte turundus aina rohkem brändi poole.
Alates aprillist juhib Astri Grupi turundust senine Lõunakeskuse turundusjuht Piret Vapajeva, jätkates ühtlasi ka Tartu suurima kaubanduskeskuse turunduse juhtimist.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.