• 31.05.24, 12:52

Astri Grupi turundusjuht: näen liiga palju väikese keskkonnamõjuga tegevuste ülemäärast turundamist

Astri Grupi ja Lõunakeskuse turundusjuhi Piret Vapajeva sõnul tundub talle, et ettevõtted, kes aastaid tagasi tegid väga jõuliselt rohepesu, on mõnevõrra tagasi tõmbunud, kuid endiselt näeb ta liiga palju väikese keskkonnamõjuga tegevuste üleliigset turundamist.
Piret Vapajeva: “Kindlasti on jätkusuutlikkus kaasatud Astri Grupi brändi kuvandi loomisesse ja me teeme seda väga teadlikult.”
  • Piret Vapajeva: “Kindlasti on jätkusuutlikkus kaasatud Astri Grupi brändi kuvandi loomisesse ja me teeme seda väga teadlikult.” Foto: Teele Mustallikas
Eelmise aasta lõpus antud intervjuus mainisite, et Astri Grupi oluliseks suunaks on ka jätkusuutlikkus, tuues välja, et Astris teeb iga üksus pikaajalise vaate ja kujundab selle põhjal rohestrateegia, mida vajadusel saab täiendada ja selle põhjal edasi tegutseda. Kuidas rohestrateegia juurutamisega läinud on? Kas teete ka juba oma üksustes igapäevaselt konkreetseid tegevusi, et jätkusuutlikumalt toimetada?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele