Viiendat aastat järjest aasta üritusturundusagentuuriks tunnistatud agentuuri Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu ning teist aastat järjest aasta kommunikatsiooniagentuuriks pärjatud Hamburg & Partnerid partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar avavad, mis on nende edu taga ning millised suurimad prohmakad.
- Kommunikatsiooniagentuuri Hamburg ja Partnerid partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar. Foto: Hamburg ja Partnerid
Tänavusel Kuldmunal aasta üritusturundusagentuuriks auhinnatud Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu sõnas, et nende tiimis on nüüdseks 30 inimest, mis on olnud orgaaniline kasvamise protsess. Küsimusele, mis on nende edu võti, vastas ta, et vahepeal tundus talle, et see on olnud juhus, kuna nende sektoris on olnud väga rasked ajad, kuid tänaseks on ta aru saanud, et võitude taga on ikkagi nende väga suur pühendumus.
Seotud lood
Legendaarne Kuldmuna pidu on selleks korraks maha peetud ning parimad turundustööd ja agentuurid oma tunnustused kätte saanud. Ent mis on nende auhindade võitnud agentuuride edu taga?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.