BalticBest 2024 konkursile esitati kokku 222 tööd kõikidest Balti riikidest
BalticBest 2024 konkursile laekus 222 tööd kolmest riigist – Leedust, Lätist ja Eestist. Konkursi finaal toimub tasuta otseülekandena Best Marketingi veebis 28. augustil.
Tööde shortlist'i ja BalticBest 2024 programmi avaldame 21. augustil.
Shortlist'i jõudnud töid hindab žürii otse-eetris 28. augustil kolmes sessioonis. Programm algab kell 10.00 Eesti aja järgi. Võitjad selguvad iga kategooria lõpus. Ülekannet saab tasuta vaadata Best Marketingi veebis.
Tänavuse BalticBesti žüriiliige ja Leedu agentuuri TRUTH strateegiadirektor Tomas Bartninkas sõnas noorema põlvkonna seltskonnas toimimise kohta, et strateegias pole pärast Jeesust Kristust midagi muutunud - ta teadis, kuidas sõnumeid edastada ja sõnumeid peab olema üks.
Tänavuse BalticBesti žürii liige ja EPICA Awardsi toimetuse direktor Mark Tungate avab intervjuus Pariisi julget olümpiabrändi strateegiat, rõhutades, kuidas julged riskid ja uuenduslikud meetmed on muutnud avalikkuse arvamust ja tugevdanud linna ikoonilist mainet.
Tänavuse BalticBesti žüriiliikme ja agentuuri McCann Riga loovjuhi Valters Jonatsi sõnul annab reklaamitöö arusaama ühiskonna toimimisest ja inimloomusest ning võimaldab saada antropoloogiks, kes puudutab inimeste hingi.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.