• 15.08.24, 14:26

BalticBest 2024 konkursile esitati kokku 222 tööd kõikidest Balti riikidest

BalticBest 2024 konkursile laekus 222 tööd kolmest riigist – Leedust, Lätist ja Eestist. Konkursi finaal toimub tasuta otseülekandena Best Marketingi veebis 28. augustil.
BalticBest 2024 konkursile esitati kokku 222 tööd kõikidest Balti riikidest
Tööde shortlist'i ja BalticBest 2024 programmi avaldame 21. augustil.
Shortlist'i jõudnud töid hindab žürii otse-eetris 28. augustil kolmes sessioonis. Programm algab kell 10.00 Eesti aja järgi. Võitjad selguvad iga kategooria lõpus. Ülekannet saab tasuta vaadata Best Marketingi veebis.
Edasine info tuleb peagi. Püsige lainel!

Seotud lood

Uudised
  • 13.06.24, 13:19
Saa tuttavaks BalticBest 2024 žüriiga
Täiendatud
Iga-aastane väikeriikide loovuskonkurss BalticBest 2024 toimub live ülekandena 28. augustil. Meil on hea meel tutvustada esimesi žüriiliikmeid.
Uudised
  • 08.08.24, 16:34
BalticBest 2024 žüriiliige: küsin alati klientidelt, kas oled rikas või julge
Tänavuse BalticBesti žüriiliige ja Leedu agentuuri TRUTH strateegiadirektor Tomas Bartninkas sõnas noorema põlvkonna seltskonnas toimimise kohta, et strateegias pole pärast Jeesust Kristust midagi muutunud - ta teadis, kuidas sõnumeid edastada ja sõnumeid peab olema üks.
Uudised
  • 07.08.24, 14:13
BalticBest 2024 žüriiliige: Pariisi olümpiamängud on linnale suurepärane bränding
Tänavuse BalticBesti žürii liige ja EPICA Awardsi toimetuse direktor Mark Tungate avab intervjuus Pariisi julget olümpiabrändi strateegiat, rõhutades, kuidas julged riskid ja uuenduslikud meetmed on muutnud avalikkuse arvamust ja tugevdanud linna ikoonilist mainet.
Uudised
  • 02.08.24, 14:44
BalticBest 2024 žüriiliige: töötamine reklaamialal teeb sind kõige huvitavamaks inimeseks ruumis
Tänavuse BalticBesti žüriiliikme ja agentuuri McCann Riga loovjuhi Valters Jonatsi sõnul annab reklaamitöö arusaama ühiskonna toimimisest ja inimloomusest ning võimaldab saada antropoloogiks, kes puudutab inimeste hingi.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele