• 07.08.24, 14:13

BalticBest 2024 žüriiliige: Pariisi olümpiamängud on linnale suurepärane bränding

Tänavuse BalticBesti žürii liige ja EPICA Awardsi toimetuse direktor Mark Tungate avab intervjuus Pariisi julget olümpiabrändi strateegiat, rõhutades, kuidas julged riskid ja uuenduslikud meetmed on muutnud avalikkuse arvamust ja tugevdanud linna ikoonilist mainet.
BalticBest 2024 žüriiliige: Pariisi olümpiamängud on linnale suurepärane bränding
Olete brändingu ekspert. Kui vaadata, mida Pariis on teinud, sealhulgas provokatiivset avatseremooniat ja muud, siis mis on teie arvates siinkohal kõige tähelepanuväärsem turunduslik õppetund?

Seotud lood

Uudised
  • 02.08.24, 14:44
BalticBest 2024 žüriiliige: töötamine reklaamialal teeb sind kõige huvitavamaks inimeseks ruumis
Tänavuse BalticBesti žüriiliikme ja agentuuri McCann Riga loovjuhi Valters Jonatsi sõnul annab reklaamitöö arusaama ühiskonna toimimisest ja inimloomusest ning võimaldab saada antropoloogiks, kes puudutab inimeste hingi.
Uudised
  • 24.07.24, 11:38
Kerstin Raidma: huumor on reklaamides tagasi, kuid koos solvumiskultuuri valvsa pilguga
Agentuuri Tabasco loovjuht ja tänavuse BalticBesti žüriiliige Kerstin “Kessu” Raidma sõnas, et teismeiga ulatub tänapäeval juba 60-70ndatesse eluaastatesse ja arvestades heaoluriikides massilise elanikkonna vananemisega, turundame lähitulevikus suures osas just ka nooruslikele vanainimestele.
Uudised
  • 18.07.24, 11:32
BalticBest 2024 žüriiliige: bränding on investeering, mitte lihtsalt logo esitlus
Vilniuses asuva brändingu ettevõtte andstudio loovjuht ja partner ning tänavuse BalticBesti konkursi žüriiliige Domas Miksys sõnas, et Leedus ei ole reklaamivaldkonnas lihtne raha teenida, kuna endiselt on kaasas ajalooline pagas, millel puudub selliste linnade nagu Kopenhaageni või Milano disainipärand ja usaldusväärsus.
Uudised
  • 27.06.24, 16:14
BalticBest 2024 žürii liige: kommunikatsiooniinimesed on julgemad kui turundusinimesed
Kommunikatsioonijuhid on tavaliselt avatumad ning neil on loovatele lahendustele laiem vaade. BalticBesti žürii liikme Linas Migonis Fabula Rud Pedersenist ütles, et turundusinimesed on aga väga kitsa vaatenurgaga ning nad keskenduvad väikestele taktikalistele kampaaniatele ja tahavad kõike mõõta.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele