Kuigi meiliturunduse osas levivad vastakad arvamused, peab tarkvaraettevõtte Flowit Estonia juht ja ITLi ekspresident Juhan-Madis Pukk seda uute klientide leidmisel tõhusaks kanaliks.

- Viimastel aastatel 15-20 inimesele tööd pakkunud IT-ettevõte Flowit ostab erinevaid turundustegevusi sisse, fotol firmajuht Juhan-Madis Pukk. Foto: Marko Mumm
“Osad arvavad, et see on surev nähtus. Mina pigem arvan, et ei ole. Vähemalt mõnda aega veel. Maine pole sel mingis mõttes väga hea, aga lõpuks on oluline kuluefektiivselt oma sõnumi edastamine,” kinnitab ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.