• 30.10.24, 14:11

Pafi konkurss tõstatab küsimusi

Paf on kavalalt üles ehitanud massiivse reklaamkampaania, mis on bränditud sponsorluseks, leiab näitleja ning Good Bits Studio loovjuht ja partner Henrik Kalmet.
Henrik Kalmet
  • Henrik Kalmet Foto: Kairit Leibold
Kalmeti hinnangul on raske ette kujutada konkurssi 20 näitlejaga, kes kõik reklaamiksid mõnda hasartmänguettevõtet tasuta, lihtsalt lootuses, et üks saab selle eest lõpuks ka tasustatud. Vastakaid tundeid tekitava kampaania kohta jagavad kommentaare EOK ja Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet. Paf keeldus Bestmarketingile omapoolsete kommentaaride andmisest.

Seotud lood

Uudised
  • 24.10.18, 16:43
Sponsorlus, toetamine ja heategevus – mis neil vahet on?
Lotus Timber võrkpallimeeskond, Alexela Korvpalli Meistriliiga, Geisha Tantsuturniir.... Ettevõtted tegelevad aina rohkem sponsorluse, toetamise ja heategevusega. Mis neil kolmel siis tegelikult vahet on?
Saated
  • 26.03.24, 14:00
Kuidas aitab sponsorlus ettevõtte mainet ja tuntust tõsta?
Seekordse "Eetris on turundusuudised" saate keskmes on küsimus, kas sponsorlus on tõesti ainult suurte ettevõtete mängumaa või on seal koht ka väiksematel tegijatel.
Uudised
  • 10.10.24, 15:45
Kuidas sponsorlussuhted äri heaks tööle panna?
Sponsorluse täielik potentsiaali saavutamiseks tuleb kaasata publikut, luua väärtust ja mõõta, kuidas investeering tegelikult tulemusi toob, kirjutab META Advisory turunduskommunikatsiooni konsultant Ergo Kukk.
Uudised
  • 29.05.17, 16:55
Ekspert soovitab: Kuidas leida sponsoreid
Suurettevõtted saavad aastas sadu koostööpakkumisi ja sponsorlustaotlusi. Mida tähendab ettevõtte jaoks sponsorlus? Kuidas ettevõtted langetavad otsuse olla sponsor või mitte? Miks on nii, et mõned projektid leiavad toetaja, aga suur osa mitte? Nendele küsimustele vastab Tele2 kauaaegne müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele