• 31.10.24, 09:25

Ekspress Grupi meediaettevõtete reklaamitulu langes

Kasumlikkuse langus tuleneb üldisest majanduskeskkonnast tingitud reklaamituru langusest ja sisendkulude kasvusurvest, selgitab juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: ERLEND STAUB
Ekspress Grupi 2024. aasta III kvartali müügitulu ulatus 16,8 miljoni euroni, kasvades 2 protsenti. Kasumlikkuse näitaja EBITDA vähenes samal ajal 19 protsenti ja ulatus 2 miljoni euroni. 9 kuu müügitulu ulatus 52,7 miljoni euroni, kasvades samuti 2 protsenti, ja EBITDA 5,5 miljoni euroni, vähenedes 9 protsenti.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele