Kasumlikkuse langus tuleneb üldisest majanduskeskkonnast tingitud reklaamituru langusest ja sisendkulude kasvusurvest, selgitab juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
- Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: ERLEND STAUB
Ekspress Grupi 2024. aasta III kvartali müügitulu ulatus 16,8 miljoni euroni, kasvades 2 protsenti. Kasumlikkuse näitaja EBITDA vähenes samal ajal 19 protsenti ja ulatus 2 miljoni euroni. 9 kuu müügitulu ulatus 52,7 miljoni euroni, kasvades samuti 2 protsenti, ja EBITDA 5,5 miljoni euroni, vähenedes 9 protsenti.
Seotud lood
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas 2024. aasta 3. kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 24%.
Tänavuse Äripäeva Otsustajate TOPis on meediasektoriga seotud inimesi kokku viis. Margus Linnamäe mõjuvõim on pisut langenud, TOP 200 hulka on lisandunud üks uus meediavaldkonnaga seotud isik.
Äripäeva koostatud Rikaste TOP 500 hulgas on tänavu viis meediavaldkonna esindajat. Vaata, kes nad on, kui palju on nende vara väärtus langenud või tõusnud ning millisel kohal nad suures Rikaste TOPis asuvad.
Ekspress Gruppi nähakse ainult Eesti kesksena, aga tegelikult käib väga suur osa ärist läbi Läti või Leedu, märkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.