Nike’i reklaamikampaania „It Only Takes Everything“
Foto: Nike.com
Nike’i YouTube’i reklaamikampaaniad näitavad mitmekülgset lähenemist brändi ülesehitamisele ja laia tarbijaskonna kaasamisele, ühendades seejuures motiveerivate lugude jutustamise, innovaatiliste toodete esitlemise ja kultuuriliste eripärade esile tõstmise.
Bränd kasutas kliendibaasi kõnetamiseks oma spetsialiteeti mugavustoidu, loominguliste kampaaniate ja kõnetavate sõnumite alal, tugevdades seeläbi ka oma juhtpositsiooni kiirteenindusega restoranide seas.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.