• 12.02.25, 08:37

Bigbank ühendas turunduse ja hoiuste juhtimise

Seni Bigbanki turundusjuhi ametikohta täitnud Arthur Taavetist sai 1. veebruaril panga hoiuste- ja turundusüksuse juht.
Bigbanki hoiuste- ja turundusüksuse juht Arthur Taavet (keskel)
  • Bigbanki hoiuste- ja turundusüksuse juht Arthur Taavet (keskel)
  • Foto: Bigbank
Kuigi Arthur Taavet alustas Bigbanki hoiuste- ja turundusüksuse juhi kohal 1. veebruarist, hakati ettevalmistustega tegelema juba mõned kuud enne seda. „Tegemist on uue positsiooniga, kuid seda mitte seetõttu, et keegi oleks lahkunud, vaid Eesti äriüksuse struktuur üldiselt sai veidi ümber tehtud,“ selgitab Taavet. Bigbanki ambitsiooniks on tema sõnul kasvada Eesti parimaks pangaks ning pakkuda tulevikus parimaid igapäevapanganduse teenuseid.

Seotud lood

Uudised
  • 15.01.25, 10:58
Tallinki uus kommunikatsioonidirektor Meelis Kompus: era- ja avalikku sektorit ei peaks liigselt eristama
Kompus: oleksin edasi liikunud nii ehk naa
Kuigi tegevuste prioriteetsus on igal pool pidevas muutumises, on avalik sektor lihtsalt teravama jälgimise all, leiab 13. jaanuarist Tallink Grupi kommunikatsioonidirektori ametis tööd alustanud Meelis Kompus.
Uudised
  • 27.01.25, 14:27
Tallinna kommunikatsiooni hakkab eest vedama Karin Veskimäe
Tänasest asus Tallinna Strateegiakeskuse kommunikatsiooniosakonna juhatajana tööle Karin Veskimäe, kes osutus valituks avalikul konkursil.
Uudised
  • 03.02.25, 10:40
Arco Vara sai uue turundusjuhi
3. veebruaril asus Arco Vara turundusjuhina tööle Annika Altmäe, kelle fookuseks on tugevdada kinnisvaraarendaja Arco Vara brändi, suurendada kliendirahulolu ning tõsta ettevõtte nähtavust kinnisvaraturul.
Uudised
  • 15.01.25, 12:28
Swedbank astus brändi ja kommunikatsiooni juhtimises uude ajastusse
Swedbanki brändi, kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse divisjoni juhina alustas 15. jaanuaril tööd Katri Link, brändiosakonna juhina Joosep Volkmann ning kommunikatsiooni osakonda juhib Heili Klandorf-Järvsoo.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele