• 19.02.25, 11:08

SKIA Consulti uus partner toob agentuuri psühholoogiakompetentsi

Kommunikatsiooniagentuuri SKIA Consult meeskonnaga liitus psühholoogiaharidusega Katrin Tibar, kes omab ka pikaajalist kommunikatsioonivaldkonna ja teleajakirjanikuna töötamise kogemust.
SKIA Consult värske partner Katrin Tibar
  • SKIA Consult värske partner Katrin Tibar Foto: Kristiina Männik
Katrin Tibar hakkab agentuuris panustama korporatiiv- ja turunduskommunikatsiooni ning täiendab SKIA ärinõustamise teenust psühholoogiavaldkonna koolitustega.

Seotud lood

Uudised
  • 19.02.25, 10:12
Kristel Martis: paus on minu tööalase elu järgmine suur samm
Best Marketingi tiimil on juba mõnda aega meeltes mõlkunud mõte suunata valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Oleme tänulikud Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhile Kristel Martisele, kes julges oma kogemusega esimesena meie kõigi ette tulla.
Uudised
  • 18.02.25, 10:17
Kommunikatsioonibüroo praktikant: ole valmis helistama, kirjutama ja kaameraga ringi jooksma
Kommunikatsioonibüroos In Nomine on igal aastal abiks praktikandid. Mullu detsembris saatis neile vahva kirja Liisbeth Pomber, kes õpib Tartu Ülikoolis ja kellest saigi jaanuarikuuks In Nomine praktikant.
Uudised
  • 13.02.25, 10:01
Mõjuisikuturunduse ekspert: agentuuride roll influencer-turunduses väheneb tuntavalt
Kui brändid muutuvad nutikamaks ja hakkavad asju ise korraldama, saavad nad aru, et on agentuuridele seni liiga palju maksnud, leiab maailma juhtiva influencer-turundusagentuuri IZEA ärinõustaja ja Passwordi esineja Stephanie Hoppe.
Uudised
  • 05.12.24, 12:13
Rud Pedersen Grupp laiendab Euroopas haaret
Grupi laienemine Horvaatiasse annab ka meie klientidele uusi tööriistu, sõnab Rud Pedersen Grupi Eesti ettevõtte (Meta Advisory) juhtivpartner Andreas Kaju.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 16:09
Julged turundajad võidavad rohkem, kuid loovus ja AI muudavad mängu
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele