• 26.06.19, 10:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lions: Maailma parimad reklaamid muudavad maailma paremaks

Toome siinkohal ülevaate eelmisel nädalal Cannes Lions festivalil Grand Prix auhinnaga pärjatud reklaamidest. Grand Prix vääriliseks tunnistavad žüriid ainult maailma parimatest parimad reklaamid, see on absoluutne tipp.
Tänavu jätkus juba viimaseid aastaid kestnud trend, et tippauhindu võidavad peamiselt maailma paremaks muutvad, mingi kõrgema eesmärgiga reklaamid. Alljärgnevalt grupeerisimegi Grand Prix võitjad teemade järgi.
RASSILISE DISKRIMINEERIMISE TEEMA
Outdoor GP
Nike Dream Crazy, Wieden + Kennedy Portland (USA)
Entertainment for Music GP
Chilidish Gambino - This is America (USA)
Entertainment for Sport GP
Nike Dream Crazy, Wieden + Kennedy Portland (USA)
Creative Data GP
Go Back To Africa FCB/Six Toronto (Kanada)
TERVISE / PUUETEGA INIMESTE TEEMA
Design GP
Google Creatibility (USA)
Pharma GP
Breath of Life, McCann Health Shanghai (Hiina)
Health and Wellness GP
Ikea ThisAbles, McCann Tel Aviv (iisrael)
Entertainment GP
Johnson & Johnson AIDS documentary 5B (USA)
Innovation GP
Wavio "See Sound", Area 23 FCB - (USA)
Brand Experience GP
XBox Adaptive Controller (puuetega lapsed)
POLIITIKA
Print GP
Blank Newspaper, BBDO Dubai (Liibanon)
Craft GP
New York Times, Droga 5 (USA)
Film GP
New York Times, Droga 5 (USA)
NAISTE VÕRDÕIGUSLIKKUSE TEEMA
PR GP
The Female Company The tampon book, Scholz & Friends (Saksamaa)
Glass Lion GP
Last ever issue, VMLY&R (Poola)
Creative Data GP
Volvo E.V.A Initiative, Forsman & Bodenfors (Rootsi)
LOODUSHOID
Creative Effectiveness GP
Carrefour Black Supermarket, Marcel Publicis (Prantsusmaa)
Ecommerce GP
Doconomy Do Black, RBK (Rootsi)
Siiski oli ka reklaame, mis võitsid Grand Prix ilma mingit suuremat sotsiaalset eesmärki omamata. Nimetagem neid lihtsalt reklaamiks.
LIHTSALT REKLAAM
Direct GP
Burger King: Whopper Detour, FCB New York (USA)
Media GP
Nike Air Max Graffiti Store, AKQA Sao Paolo (Brasiilia)
Radio GP
HBO Westworld Alexa, 360i Dentsu Aegis - (USA)
Mobile GP
BK Whopper Detour, FCB New York (USA)
Social + Influencer GP
Wendy's Keeping the Fortnite Fresh, VMLY&R Kansas City (USA)
Titanium GP
BK Whopper Detour, FCB New York (USA)

Seotud lood

Uudised
  • 21.06.19, 13:48
Cannes Lions: Kuidas turundadada turundust?
Hando Sinisalu muljed Cannes Lionsi neljandast päevast
Uudised
  • 20.06.19, 10:19
Cannes Lions: loovad reklaamid pole enam efektiivsed
Hando Sinisalu muljed Cannes Lionsi kolmandast päevast
Uudised
  • 19.06.19, 12:37
Cannes Lions: Loovus pole enam agentuuride monopol
Hando Sinisalu muljed Cannes Lionsi teisest päevast
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele