Best Interneti konverentsil on kirjas juba 120 turundusvaldkonna inimest. Kes on ennast tänavu kirja pannud?
- Best Internet 2018 esimene päev. Foto: Marko Mumm
12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Interneti konverents keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Soodushinnaga piletid on müügil 5. novembrini.
Teemad ja esinejad, 1. päev
Kanada ettevõtja ja turundaja
Chris Kubbernus analüüsib kriitiliselt 2019. aasta kuumimat digiturunduse trendi, milleks on on influencer marketing. Kui mõjus on mõjuisikute turundus tegelikult ja mida iga turundaja peab selle juures arvestama? Veelgi enam, kuidas mõjusikute turunduse tulemuslikkust mõõta ning milliseid tooteid ja teenuseid selle abil üldse turundada saab?
Geenius.ee toimetaja
Henrik Roonemaa annab ülevaate tehnoloogiatrendidest, mida iga turundaja teadma peab. Millised on aastatel 2019-2020 maailma valitsevad tehnoloogiatrendid ja uued vidinad ning kuidas need tulevikus tarbijakäitumist mõjutama hakkavad? Samuti toob ettekanne selguse sellesse, mis on hype ja millised uuendused jäävad suure tõenäosusega kestma.
Advokaadibüroo LMP advokaat Kristina Viznovitš räägib, kuidas on GDPR tegelikult turundust mõjutanud. Juttu tuleb ka sellest, millised kartused osutusid asjatuks, millised hirmud realiseerusid; millised on esimese aasta õppetunnid/kogemused/kohtulahendid; miline on täna Eesti ettevõtete GDPRi- vastavus ja kus on peamised probleemid.
Kantar Emori meediauuringute juht Margo Veskimägi teeb kokkuvõtte Eesti elanike digimeedia tarbimisest. Millised on populaarseimad portaalid? Kui suur on tegelikult sotsiaalmeedia tarbimine? Kuidas erinevate kanalite (Facebook, YouTube, portaalid) statistikat võrrelda? Kuidas erinevad Eesti elanikkonna rühmad digimeediat tarbivad?
Telia meediaplaneerimise üksuse juht
Kertu Kuusik räägib Telia kogemusele tuginedes, miks on parem teha digiturundust maja sees, ilma agentuuri kasutamata. Telia on üle aasta tegelenud majasisese meediaplaneerimisega, kuna ettevõte loobus meediaagentuuride teenustest. Arvestades, et Telial on üle 200 000 TV-teenuse kasutaja, omab ettevõte head ülevaadet Eesti inimeste meediatarbimisest. Juttu tuleb sellest, milliseid andmeid veel kasutatakse ning miks otsustati ise hakata tegelema muuhulgas kogu digimeediaga.
Facebooki Baltikumi üksuse juht (Httpool, Leedu) Mantas Povelauskas keskendub sellele, mida iga turundaja peaks Facebookist aastal 2020 teadma. Facebook on alates sellest sügisest Httpooli kaudu ametlikult esindatud ka Eestis. See annab turundajatele võimaluse kasutada ka mitmeid seni meie regioonis kättesaamatuks jäänud reklaamivõimalusi. Asjalik ülevaade Facebooki võimalustest ja tööriistadest, mida Eesti turundajad kasutada saavad.
Traditsiooniliselt toimub Best Interneti ajal ka Aasta Digitegu konkurss. Konverentsi esimene päev lõpeb inspiratsioonisessiooniga, kus kuulajateni tuuakse Eesti digiturunduse parimad praktikad. Toimuvad Aasta Digitegu konkursi võitjate esitlused. Tööde esitamise tähtaeg on esmaspäev, 4. november 2019 kell 23.59. NB! Esitades Digitegu konkursile 4 tööd, saate tasuta kaasa Best Interneti ühe päeva pääsme.
Teemad ja esinejad, 2. päev
Rootsi väljaande Sydsvenskani ajakirjanik Andreas Ekström räägib 7 võimalusest, kuidas maailma valitseda. Millised on kõige olulisemad digimaailma trendid, mis mõjutavad ühiskonna ja äri arengut algaval kümnendil? Kuidas iga turundaja neid trende arvestades oma äri kasvatada saab?
FeelingStreami tehnoloogiajuht Lauri Ilison räägib sellest, kuidas suurandmeid kasutades olemasolevatele klientidele rohkem müüa. Suurim müügipotentsiaal peitub olemasolevates klientides. Meil on nende kohta kogunenud palju andmeid, aga enamasti ei kasuta me neid maksimaalselt ära. Lauri Ilison toob praktilisi näiteid selle kohta, kuidas kliendivestlustest andmeid koguda, neid analüüsida ja selle põhjal lisamüüki teha.
Initative'i digitaalmeedia strateeg Karl Mattias Õige räägib sihtimisest ja segmenteerimisest – kuidas seda õigesti teha ja milliseid vigu vältida. Tegemist on praktilise case study'ga, kuidas olemasolevaid kliendiandmeid meediaplatvormide (Facebook jt) sihtimislahendustega kombineerides õige sihtrühmani jõuda. Võetakse ette üks konkreetne kampaania ja käiakse kõik etapid samm-sammult läbi.
Mosaici juht ja Tallinna Ülikooli turundusautomaatika õppejõud Alar Pink selgitab, milline turundasutomaatika tööriist on just Sinu ettevõttele sobivaim – olgu tegemist suure, keskmise või väikese ettevõttega. Tutvud levinud lahenduste, nende plusside ja miinustega. Lisaks saad teada, kuidas hinnata turundusautomaatika tarkvara tasuvust.
Dreamgrow Digitali asutaja ja juht
Priit Kallas räägib digiturunduse analüütikast. Mida mõõta, mida mitte? Kuidas analüütika põhjal õigeid järeldusi teha? Kuidas aru saada, millise turundustegevuse tulemusel müük toimus?
LinkedIn Global Lead (HTTPool, Leedu) Sarunas Sakalauskas keskendub oma ettekandes B2B digiturundusele. Kuidas jõuda LinkedIn'i abil õigete inimesteni ja müügi lead'e koguda?
Soome välisministeeriumi turundusspetsialist Meira Pappi räägib, kuidas digiturunduse abil riiki turundada. Global Capital of Metal on digiturunduskampaania, mis positsioneerib Soomet maailmas kui heavy metal muusika keskust. Miks Soome riiklikul tasemel sellist kampaaniat teeb ja mis kasu sellest saab?
Teema: Digiturundusest turundusjuhile
Toimumise aeg: 12.-13. november 2019
Seotud lood
Chris Kubbernus – Taanis elav Kanada ettevõtja ja turundaja, sotsiaalmeedia agentuuri Kubb&Co asutaja ning aktiivne turunduskonverentsidel esineja – rääkis intervjuus, kuidas valida koostööks sobivat mõjuisikut.
Henrik Roonemaa – tehnoloogiaajakirjanik ning portaali Geenius.ee juht ja rajaja – rääkis Äripäeva raadios lõppeva aasta suurimatest tehnoloogiatrendidest. Saadet juhtis Hando Sinisalu.
Dreamgrow asutaja ja juht ning Best Interneti esineja Priit Kallas pidas üheks peamiseks digiturunduse väljakutseks tulemuste mõõtmist. Kuidas veenduda, et iga kanal toob sinna panustatud raha tagasi?
Geenius.ee toimetaja Henrik Roonemaa rääkis, millised on tema suurimad väljakutsed digiturunduses.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele