Nii Tartu linnapea Urmas Klaas kui ka Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart kinnitasid tänavusel Passwordil, et rohelisema elukeskkonna rajamine ja uute turistide linnadesse toomine on nende peamised prioriteedid.
- Tartu linnapea Urmas Klaas ja Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart 23. märtsil konverentsil Password. Foto: Raul Mee
Klaasi sõnul on suur osa Tartu linna turismist konverentsiturism. „Tartu 11 kõrgkooli ning arenenud loomemajandus tõmbasid linna võrdlemisi suure hulga turiste,“ ütles ta ja lisas, et pandeemia saabudes osalesid need samad turistid aga üritustel, mille jaoks nad eelnevalt linna kohale sõitsid, virtuaalselt. Lahendusena näeb Klaas Tartu peamiste tõmbenumbrite, nagu Ahhaa keskuse ja Eesti Rahva Muuseumi, ning teatrikultuuri toetamist ning tugevana hoidmist. Samuti rõhutas ta, et Tartu linn hoolitseb selle eest, kogu Lõuna-Eesti saaks piisavalt turistide tähelepanu.
Seotud lood
Turundajad kuulevad igapäevaselt, et maailm liigub andmete, tehisintellekti ja automatiseerituse suunas ning turundajaid polegi peagi enam vaja. Sloveeniast pärit loovturundaja ja copywriter Lucina Lepsina, kes võitis mullu Cannes Young Lions Grand Prix’, jagas tänavusel Passwordil oma kogemusi, kuhu liigub reklaamiagentuuride loovinimeste ehk Advertysus Creativicuste elu ning kuidas tehnoloogiliste muutuste kiuste ellu jääda.
23. ja 24. märtsil toimus Kultuurikatlas aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password, mis tänavu leidis aset juba 22. korda.
23. ja 24. märtsil toimus Kultuurikatlas aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password, mis tänavu leidis aset juba 22. korda.
23. märtsil toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, mille õhtusel auhinnapeol Hilton Tallinn Park hotelli Olympic Park Casinos tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2021 auhinnad.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.