Armastatuim toidubränd Kalev saab kestlikumad pakendid ja uue välimuse
Kantar Emori hiljutise brändieelistuse uuringu põhjal taaskord eestimaalaste lemmiktoidubrändiks troonitud Kalev on läbimas uuendusprotsessi, millega astutakse pakendeid uuendades järjekordne samm kestlikuma tootmise suunas.
Kuigi Kalevi pakendid on aja jooksul vahetunud mitmeid kordi, on käesolev muudatus viimaste aastakümnete suurim. Foto: Birgit Puve
Kui esimesed oranživärvilises paberpakendis Kalevi šokolaaditahvlid jõudsid juba eelmisel nädalal poelettidele, siis täies mahus vahetuvad pakendid 2023. aasta lõpuks.
Kantar Emor uuris mais 2022 kuuendat aastat järjest, millised on Eesti inimeste jaoks kõige meeldivamad brändid toidu- ja joogikategoorias. Meie maiustuste lipulaev Kalev püsib toidubrändide valdkonnas eestimaalaste jaoks kindlalt edetabeli tipus.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.