Kodumaine mütsibränd Breden Kids on läbinud totaalne muutumise ja kaotanud oma nimest sõna “kids”. Lisaks laienenud mütsivalikule ja e-poele on nüüd brändil ka uus selgelt eristuv logo ja värske kuvand, mis töötati välja koos loovagentuuriga Identity.
“Ideid ja kooskõlastusringe oli rohkelt ja lõpuks jäi sõelale materjalide kihilisusest ja kasvust tuletatud armas “seenemütsike”, mida lõppresultaati silmitsedes endiselt näha võib. Ja loomulikult ka igasuguseid muid asju,” muigab Bredeni tegevjuht Kristel Mets. Nii viidigi Bredeni püsikundede hulgas läbi küsitlus, mis tuvastas, et uues logos nähakse nii katuseid, päkapikke, ninasid, nooli, kloune, kuuski, lennukeid, mune, mägesid, sumomaadlejaid ja muud põnevat. “Uue välimuse ja logo valimisel oli aga määravaimaks otsustuskohaks, et see peab meelde jääma. Võib meeldida, võib mitte meeldida, aga ükskõik ei tohi olla! Peab lööma silmad särama, tekitama diskussiooni, sütitama kirge ja panema sõbraga arutlema. Õnneks saabus Bredeni tiimis uut logo nähes äratundmismoment kohe,” rõõmustab ta.
Seotud lood
Ennast naljatamisi tõeliseks “turunduskiiksuga korporatsioonihundiks” nimetav Kristel Mets on jätnud seljataha rahvusvaheliste tiimide juhtimise ja erinevad suurkorporatsioonid nagu Studio Moderna ja Altia, olles nüüdseks vastu võtnud väljakutse asuda tuntud kodumaise lastemütside ja -riiete tootja Breden Kids etteotsa.
Digitegu 2018 veebilehe arenduse kategooria võitja Breden Kids OÜ soovis kasvatada e-poe tulemuslikkust läbi kasutajakogemuse parandamise nii desktopis kui mobiilis.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.