Autor: Laura Reiter • 7. juuni 2024

Jenny Tupits selgitab: mis on performance creative ja selle 5 formaati

Digiturundusagentuuri VIVID partner ja digiturunduse loovjuht Jenny Tupits avaldas tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil, mis asi on performance creative ja tõi välja selle viis formaati, mis aitavad brändile edu tuua.
Jenny Tupits tänavu 4. juunil Tallinnas Erinevate Tubade Klubis toimunud Sotsiaalmeedia konverentsil.
Foto: Raul Mee

Digiturunduse agentuuri VIVID partner ja digiturunduse loovjuht Jenny Tupits selgitas, et performance creative on käsitlus loovas turunduskommunikatsioonis, mis kasutab andmeid selleks, et jälgida ja suunata loovlahenduste - kujunduste, videote, loovtekstide - väljatöötamist ja levitamist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700