Digiturundusagentuuri VIVID partner ja digiturunduse loovjuht Jenny Tupits avaldas tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil, mis asi on performance creative ja tõi välja selle viis formaati, mis aitavad brändile edu tuua.
- Jenny Tupits tänavu 4. juunil Tallinnas Erinevate Tubade Klubis toimunud Sotsiaalmeedia konverentsil. Foto: Raul Mee
Digiturunduse agentuuri VIVID partner ja digiturunduse loovjuht Jenny Tupits selgitas, et performance creative on käsitlus loovas turunduskommunikatsioonis, mis kasutab andmeid selleks, et jälgida ja suunata loovlahenduste - kujunduste, videote, loovtekstide - väljatöötamist ja levitamist.
Seotud lood
4. juunil toimus Tallinnas Erinevate Tubade Klubis Sotsiaalmeedia konverents, kus teiste seas astusid üles loovmentor Eia Uus, Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann ning Magrada turundusjuht Lisanna Miiter. Päeva juhtis särav Äripäeva turundusjuht Keit Ausner.
Nooremana arvasin, et tuleb hästi originaalne olla, aga reklaamiagentuuris töötades nägin pidevalt, et ühtegi meie geniaalset hüperkreatiivset ideed kliendid ei valinud, ütles kirjanik ja loovmentor Eia Uus.
Aasta lõpp on hea aeg analüüsida möödunud aasta tulemusi, teha kokkuvõtteid ning hakata planeerima uut aastat. Selleks, et digiturundust efektiivsemalt planeerida, toob Jenny Tupits välja kolm soovitust, mis tema kogemusel aitavad luua baasi selleks, et turundustegevused oleksid mõtestatud ja ettevõtte ärieesmärkidega kooskõlas.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.