Tallinna börsil noteeritud Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 27%. Juuni lõpuks ulatus tellijate arv 222 558ni.
Ekspress Grupi tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu leiab, et meediamajadel on võimalik digihiidudelt röövitud raha tagasi saada. Sel juhul börsifirma Ekspress Grupi kasum kahekordistuks, tõi saates “Kuum tool” välja Äripäeva peadirektor Igor Rõtov.
Meediaettevõte Delfi Meedia AS laiendab oma koolituste ja konverentside portfelli ning ostab Eesti ühelt suuremalt koolitusettevõttelt Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus OÜ nende põhiäri.
Meediakontserni Ekspress Grupp rahaline positsioon on väga hea ja ettevõtte juhtkond vaatab ringi ka investeerimispilguga, ütles börsifirma tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.