Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul oli 2. kvartal edukas nii veebi reklaamitulude kui ka digitellimuste tulude kasvatamisel. Foto: Erlend Štaub
Ekspress Grupi 2. kvartali müügitulu kasvas 6%, ulatudes 19,6 miljoni euroni. 2024. aasta esimese kuue kuu müügitulu kasvas 2% võrdluses eelmise aastaga 35,9 miljoni euroni.
Tallinna börsil noteeritud Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 27%. Juuni lõpuks ulatus tellijate arv 222 558ni.
Meediakontserni Ekspress Grupp rahaline positsioon on väga hea ja ettevõtte juhtkond vaatab ringi ka investeerimispilguga, ütles börsifirma tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu.
Meediakontsern Ekspress Grupp teenis esimeses kvartalis ootuspärase kahjumi, kuid hoolimata majanduslikest raskustest plaanib jätkata dividendi maksmist, selgub börsiteatest.