• 19.09.24, 12:21

Millega takistab ja millega aitab tehisintellekt SEB-d, Teliat, Tallinki ja Element Digitali turunduses?

Jah, me säästame nädalas umbes 10 tundi tööaega, kuidas see ei tähenda, et me töötajaid vähendaksime, vaid saame pakkuda sellevõrra rohkem väärtust, rääkis Element Digitali juht Angelo Maiuri digiturunduse konverentsil Best Internet ning lisas, et tänu eelnevale on sellest tulnud ka ettevõtte kiire kasv.
SEB turundus- ja kommunikatsioonijuht Silver Vohu, Tallink Grupi turundusjuht Kristi Männik, Telia digiturunduse juht Emilie Toomela-Kärson ning Element Digital tegevjuht Angelo Maiuri
  • SEB turundus- ja kommunikatsioonijuht Silver Vohu, Tallink Grupi turundusjuht Kristi Männik, Telia digiturunduse juht Emilie Toomela-Kärson ning Element Digital tegevjuht Angelo Maiuri Foto: Raul Mee
Neli suurt Eesti ettevõtet rääkisid digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2024, kuidas AI on neile igapäevatöös abiks ning milliseid vimkasid on ta teinud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele