• 31.05.22, 14:46

Ekspress Grupp omandas Leedu uudisteagentuuri

Ekspress Grupi tütarettevõte UAB Delfi sõlmis lepingu uudisteagentuuri ELTA äritegevuse omandamiseks Leedus, teatas ettevõte börsile.
Ekspress Gruppi tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu.
  • Ekspress Gruppi tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Andras Kralla
Pooled on kokku leppinud, et ei avalikusta tehingu hinda ega muid tingimusi. Tehing on plaanitud lõpule viia selle aasta kolmandas kvartalis. Uudisteagentuuri ELTA tegevuse omandamine on kontserni strateegia orgaaniline osa.

Seotud lood

Uudised
  • 29.04.22, 09:59
Ekspress Grupi müügitulu kasvas I kvartalis 22 protsenti
Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu I kvartalis veebireklaami ja digitellimuste suurenemise toel 22 protsenti, kuid ettevõte teenis samal ajal sesoonsusest tingitud kahjumi, selgub ettevõtte kvartali vahearuandest.
Uudised
  • 12.04.22, 09:59
Ekspress Grupi digitellimused kasvasid aastaga jõudsalt
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 50 protsenti (I kvartalis 8 protsenti) ja ulatus märtsi lõpus 145 805-ni.
Uudised
  • 01.04.22, 09:42
Ekspress Grupp soovib 5 aastaga kasvatada digitellimuste arvu 2,5 korda
Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp seadis eesmärgiks suurendada järgmise viie aastaga Balti riikides digitaalsete tellimuste arvu enam kui 2,5 korda ning kasvatada samal ajal digitaalsete tulude osakaal kontserni müügitulus 85 protsendini.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele