• 09.09.22, 11:09

Pipedrive’i brändivärskendus teeb kummarduse ettevõtte ajaloole

Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive võttis kasutusele uuenenud brändiidentiteedi. Värskenduskuuri läbinud logo, uus värvilahendus, illustratsioonid, fotolahendused ja kirjafont peegeldavad ettevõtte juhtmõtet “Üks platvorm oma ettevõtte kasvatamiseks”.
Pärast põhjalikku turuanalüüsi ja uuringuid on Pipedrive jõudnud tagasi rohelise põhitooni juurde, mis on ajalooliselt olnud Pipedrive’i värv.
  • Pärast põhjalikku turuanalüüsi ja uuringuid on Pipedrive jõudnud tagasi rohelise põhitooni juurde, mis on ajalooliselt olnud Pipedrive’i värv.
Pipedrive’i globaalse kommunikatsioonijuhi Mariliis Begeri sõnul oli brändiuuenduse eesmärgiks viia bränd vastavusse ettevõtte strateegiliste arengutega. “Uus bränd põhineb Pipedrive’i senisel pärandil, aga peegeldab ettevõtte muutumist küpsemaks ja funktsionaalsemaks,” sõnas Beger. Pipedrive on viimase aasta jooksul arenenud müügitarkvarast mitut toodet pakkuvaks platvormiks, mille lihtsalt kasutatavad ja tõhusad tööriistad sobivad väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele oma äri kasvatamiseks. “Investeeringud brändi arendamisse ja bränditeadlikkuse suurendamisse on meie strateegiliseks prioriteediks Pipedrive’i kasvueesmärkide täitmisel,” lisas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 01.06.22, 14:24
Pipedrive laiendab oma tootevalikut uue meiliturunduse lahendusega
Eesti juurtega müügitarkvara Pipedrive lansseeris uue meiliturunduse tööriista Campaigns by Pipedrive. Uus tarkvara ühendab müügi ja turunduse funktsionaalsuse ning lihtsustab kliendisuhete, müügiprotsesside ja kampaaniate haldamist.
Uudised
  • 12.01.22, 12:58
Pipedrive sai uue turundusvaldkonna juhi
Eesti päritolu müügitarkvara ettevõtte Pipedrive turundust hakkas juhtima valdkonna tipptegija Heidrun Luyt, kelle peamiseks eesmärgiks uues rollis on toetada ettevõtte ambitsioonikaid globaalseid kasvuplaane andmepõhise turundusstrateegiaga.
Uudised
  • 18.11.21, 14:09
Eesti idufirma kaasas müügi- ja turundustööriistade andmete automatiseerimiseks vaid miljonilise investeeringu
Endiste Pipedrive’i töötajate loodud idufirma Outfunnel kaasas vaid ühe miljoni euro suuruse investeeringu. Outfunnel pakub integratsioonitarkvara, mis sünkroniseerib müügi- ja turundustööriistade andmeid, et muuta mõlemat osakonda efektiivsemaks.
Uudised
  • 20.10.21, 10:38
Pipedrive sai uue tööandja brändingu juhi
Pipedrive’i tööandja brändingu meeskonda asus juhtima Kristiina Kuuskmäe, kes hakkab hea seisma selle eest, et Pipedrive’i kuvand tööandjana aitaks lähiaastatel täita ettevõtte ambitsioonikaid kasvuplaane.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele