• 19.10.22, 11:38

Piletilevi uus brändikampaania tähistab ettevõtte uut peatükki

Suve keskpaigas tuli Piletilevi välja uue logo ja brändiidentiteediga. Brändiuuenduse ja selle tutvustamiseks loodud kampaania taustalugu avavad Piletilevi partner ja juhatuse liige Sven Nuutmann, juhatuse liige Jaanus Beilmann, turundusjuht Merilyn Räbbin ning disainiagentuuri Velvet ja loovagentuuri Tabasco esindajad.
Piletilevi uus brändikampaania tähistab ettevõtte uut peatükki
Uue julge, põneva ja dünaamilise brändiidentiteedi juurutamisega astus Piletilevi Group olulise sammu kogu Balti riikides tegutseva grupi pideva muutumise suunas, kus pühendutakse veelgi selgemalt oma missioonile olla abiks kultuurihuvilisele tarbijale talle sobivate valikute leidmisel ning aidata elamuse pakkujal leida oma publik.

Seotud lood

Uudised
  • 18.07.22, 15:31
Piletilevi lansseeris värskenenud brändi ja piletimüügiplatvormi
Balti riikide suurim piletimüügiplatvorm Piletilevi tuli välja värskenenud kaubamärgi ja uuenenud ühtse digitaalse piletimüügiplatvormiga. Kerge, avatud ja lihtne – see on uus Piletilevi logo, mis peagi asendab ligi kakskümmend aastat tagasi loodud Piletilevi brändi. Ettevõte on avalikustanud ka uue loosungi: "Tee elust elamus".
Uudised
  • 10.11.21, 10:56
Segane kommunikatsioon suunab inimesi ürituste pileteid kindlustama
Teadmatus ja segased sõnumid pärsivad nii sündmuskorraldajate tegevust, mõjutavad piletimüüki kui ka hoiavad piletiostjaid umbusksetena. Kui tavaoludes on kohalike ürituse eelmüügiperiood 3-6 kuud, siis nüüd sõltub sündmuse planeerimine viiruse levikust ning riigi üle nädala muutuvatest otsustest.
Uudised
  • 16.10.19, 21:27
Linnamäe ostis Piletilevi
Margus Linnamäele ja Ivar Vendelinile kuuluv investeerimisfirma UP Invest OÜ ostis Piletilevi haldava Baltic Ticket Holdings OÜ (BTH), kirjutab Postimees.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele