• 05.12.23, 10:43

UURING: just nende üllatavate brändide kadumine teeks Eesti inimesed kurvaks

Selleaastasest Meaningful Brands uuringust selgus, et kõigis Balti riikides on edetabelite tipu vallutanud ülemaailmsed tehnoloogiahiiud Google ja Meta. Seejuures on esmakordselt aga trüginud esirinda sõnumisaatmise rakendused.
UURING: just nende üllatavate brändide kadumine teeks Eesti inimesed kurvaks
  • Foto: Unsplash
Me puutume iga päev kokku tuhandete brändidega, seda endale tavaliselt teadvustamata. Seetõttu aitavad brändiuuringud selgeks teha, kui palju me päriselt neid brände, mida igapäevaselt näeme ja kasutame, hindame.

Seotud lood

Uudised
  • 20.09.22, 16:23
Meaningful Brands uuring: millisesse brändi on eestlased enim kiindunud?
Havas Estonia korraldas eelmisel nädalal turundusürituse Meaningful Marketing Morning. Selle raames toimusid erinevad turundusalased esitlused ja tehti teatavaks brändid, millesse eestlased on Havasi uuringu Meaningful Brands põhjal kõige enam kiindunud.
Uudised
  • 21.01.21, 16:10
Globaalne meediahiid Google on brändide võrdluses kiindumuselt nii Eestis, Lätis kui ka Leedus esimene
Samas võib Eestis 74% brändide puhul väita, et enamik inimestest ei hooliks, kui need kaoksid, selgus Havasi uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele