• 08.03.24, 10:50

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda saatis ministeeriumile seisukohad reklaamiseaduse muutmiseks

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium koostas reklaamiseaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsuse, mis sisaldab mitukümmend ideed reklaamiseaduse muutmiseks. Ideed puudutavad reklaami mõistet ja üldiseid põhimõtteid, aga ka alkoholi, finantsteenuste ja muude valdkondade reklaame.
Reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu valmib 2024. aasta lõpuks ja jõustumine on planeeritud 2025. aasta lõppu.
  • Reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu valmib 2024. aasta lõpuks ja jõustumine on planeeritud 2025. aasta lõppu. Foto: Unsplash
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda saatis saatis ministeeriumile oma seisukohad 15 idee kohta, kus rõhutas, et reklaamiseaduse muutmine on vajalik, et suurendada kehtivate reklaamiseaduse mõistete, üldiste põhimõtete ja konkreetsete piirangute õigusselgust ja seeläbi lihtsustada ettevõtjate jaoks nõuete täitmist ning muuta järelevalveasutuste tööd tõhusamaks. Reklaamiseaduse muutmine on vajalik ka seetõttu, et see võtaks arvesse reklaami levitamise viise uutes kanalites. Samas tuleb muudatuste tegemisel vältida ülereguleerimist.

Seotud lood

Uudised
  • 19.02.24, 17:24
Finantsteenuste reklaam: kas võimatu missioon?
FinanceEstonia juhatuse liige ja Inbank kasvu ja äriarenduse juht Piret Paulus rääkis 15. veebruaril Tallinnas toimunud TULI konverentsil „Riski piiril“, et finantssektor on väga edukas ja hästi reguleeritud ning kontroll toimib väga hästi ja tõhusalt, seega keelamisel mingit sisulist põhjendust ei tohiks olla.
Uudised
  • 16.02.24, 12:27
Joel Volkov: ettevõtete sõnavabaduse piiramine ei tohi olla poliitiline mäng
Ainus viis, mis tagaks õiglased mängureeglid pikaks ajaks, on koosregulatsioon, mitte rangemad piirangud reklaamiseaduses, rääkis Turundajate Liidu juhatuse liige Joel Volkov konverentsil „Riski piiril“.
Uudised
  • 06.02.24, 10:05
MKM ootab ettepanekuid reklaamiseaduse muutmiseks
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium saatis avalikule arutelule reklaamiseaduse väljatöötamiskavatuse (VTK), milles tehakse ettepanekuid reklaaminõuete kaasajastamiseks, praktikas ilmnenud kitsaskohtade lahendamiseks ja järelevalve tõhustamiseks, et kaitsta paremini tarbijate õigusi.
Saated
  • 21.06.22, 14:00
Reklaamiseadus vajab ülevaatamist ja tegelikkusega vastavusse viimist
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses reklaamiseadus ning selle mõju turundusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele