Looduskosmeetika brändi Magrada turundust vedav Lisanna Miiter sõnas, et hakkasid strateegiliselt turundust tegema alles kolm aastat tagasi, kuigi bränd tuli turule juba 2015. aastal. Sügisel lansseerivad nad brändi Lätis.
- Lisanna ja Kaire Miiter pereettevõttest Magrada. Foto: Jana Palm
Pereettevõttes Magrada on turundamine täielikult tütre Lisanna Miiteri õlgadel. Ta märkis, et hakkasid Magrada turundusele rohkem rõhku panema ja sellele strateegiliselt lähenema alles kolm aastat tagasi, mille tulemusel on ettevõte ka kolm aastat järjest tulnud gaselliks ehk kiiresti kasvavaks ettevõtteks. “Hea turunduse taga on muidugi oluline ka toode ise ja selle pakend,” sõnas Lisanna ema Kaire Miiter.
Lisanna Miiter esineb
4. juunil Tallinnas Erinevate Tubade Klubis toimuval
Sotsiaalmeedia konverentsil, kus ta räägib lähemalt
Magrada sisuloomest ja koostööst mõjuisikutega.
Vaata
konverentsi infot ja programmi SIIT ja
registreeru konverentsile SIIN. Soodsaim hind kehtib kuni
3. maini (k.a).
Lisanna lisas, et tegid turundusplaani ja jälgisid trende. “Sotsiaalmeedias peab kaasas käima sellega, mis sisu inimesed seal näha tahavad ja see päriselt muutub igal kuul,” sõnas ta oma kogemusest lähtuvalt.
Seotud lood
Mida rohkem kasutatakse reklaami, tekstide, piltide ja videote tegemisel tehisintellekti, seda sünteetilisemaks muutub meedia, rääkis digitaalset reklaamitööstust edendava IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.
Nii nagu traditsiooniks on saanud, toimub ka selle suve alguses Sotsiaalmeedia konverents, mis sel korral leiab aset 4. juunil Erinevate Tubade Klubis Tallinnas. Esinejate seas on näiteks loov mentor Eia Uus, digiagentuuri Vivid asutaja Jenny Tupits, TikTokker Markus Sinivee, Goodmen Production asutajad Gabriel Mälton ja Freddy Jakobson jpt.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.