• 10.05.24, 15:41

Hanna Loodmaa-Saarmann: iga oma tegevusega turundame ka Kaubamaja brändi

Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmanni sõnul on tema töös esikohal Kaubamaja enda bränd, mis on justkui katuseks tuhandetele brändidele, mida ettevõte esindab.
Hanna Loodmaa-Saarmann
  • Hanna Loodmaa-Saarmann Foto: Liina Notta
Kas Sinu töös on kesksel kohal Kaubamaja enda bränd või kõik brändid, mida Kaubamaja esindab? Kas neid saab üldse üksteisest lahutada ja millised on lähenemised?
Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuhina on esikohal Kaubamaja bränd, selle järjepidev tugevdamine ja arendamine. Kaubamaja bränd on justkui katus, mille all on erinevad maailmad ja maailmade sees on omakorda tuhandeid brände. See kõik on üks suur tervik ja me ei lahuta neid teineteisest.
Tutvustades Kaubamajas müügil olevaid kaubamärke, teeme seda alati nii, et see oleks kooskõlas kogu ülejäänud Kaubamaja reklaamikeele ja turundusstrateegiaga. Iga tegevusega, mida teeme ükskõik mis kanalis, turundame ka Kaubamaja brändi.
Millele oma töös sotsiaalmeedias rohkem keskendud – kas brändingule või kiirema efektiga müügikampaaniatele? Millised on suurimad erinevused?
Kaubamaja sotsiaalmeedia platvormid peegeldavad seda, mis toimub Kaubamajas kohapeal ja majas sees me tegeleme nii brändinguga kui korraldame müügikampaaniaid. Mõlemad tegevused ja suunad on olulised ning lõppkokkuvõttes on need kõik brändi tugevdamiseks.
Küll aga on meie sotsiaalmeedia strateegia oluline osa just inspiratsiooni pakkumine ja ka kampaaniate ajal loome ise visuaalselt rikkalikku ja sisukat sisu, mis eristub massist ning pakub kliendile lisaväärtust. Heaks näiteks on hiljuti toimunud Osturalli kampaania, mis on väga selge müügisõnumiga kampaania, kuid sotsiaalmeedias ja eelkõige Instagramis kommunikeerisime seda peamiselt läbi põnevate ja kaasavate reels’ide ning sisu, mis tõid Osturalli pakkumised kliendile lähemale, kuid pakkusid ka omamoodi meelelahutust.
Kui suurt rolli Sinu elus tööväliselt sotsiaalmeedia mängib? Mida Sa seal igapäevaselt jälgid ja millistest kanalitest?
Sotsiaalmeediaga puutun igapäevaselt üsnagi palju kokku ja eelkõige just Instagramiga. Tegu on hea kanaliga, mis pakub ideid nii tööalaselt kui ka tööväliselt. Ka TikTok on väga hea platvorm, kus kogen jällegi hoopis teistsugust sisu, kuid samuti inspireerivat, humoorikat ja vahest ka kasulikku.
Samas ei kipu ma jääma tundideks nende kanalit sisu sirvima ja püüan hoida head balanssi. On päevi, mil lülitun sotsiaalmeedia lainele väga väheseks ajaks või sootuks üldse mitte. Leian, et reaalne elu meie ümber on palju rikkalikum ja elamuslikum kui läbi ekraani.
Hanna Loodmaa-Saarmann esineb 4. juunil Tallinnas Erinevate Tubade Klubis toimuval Sotsiaalmeedia konverentsil, kus ta räägib lähemalt Kaubamaja sotsiaalmeedia strateegiast.
Vaata konverentsi infot ja programmi SIIT ja registreeru konverentsile SIIN.

Seotud lood

Uudised
  • 24.04.24, 14:21
Magrada turundusjuht: Eestis on kõik meie unistused juba täidetud
Looduskosmeetika brändi Magrada turundust vedav Lisanna Miiter sõnas, et hakkasid strateegiliselt turundust tegema alles kolm aastat tagasi, kuigi bränd tuli turule juba 2015. aastal. Sügisel lansseerivad nad brändi Lätis.
Uudised
  • 17.04.24, 14:20
Digimeedia ekspert: oleme sünteetilise meedia ajastus
Mida rohkem kasutatakse reklaami, tekstide, piltide ja videote tegemisel tehisintellekti, seda sünteetilisemaks muutub meedia, rääkis digitaalset reklaamitööstust edendava IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.
Uudised
  • 05.02.24, 13:01
Hanna Loodmaa-Saarmann on ringiga tagasi Kaubamajas, seekord brändi- ja kommunikatsioonijuhina
Hanna Loodmaa-Saarmann asus 29. jaanuaril ametisse Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuhina. Kaubamajast sai alguse tema tööalane karjäär ja TKM Grupis on ta tagasi kolmandat korda.
Uudised
  • 28.06.22, 10:44
Hanna Loodmaa: eelistan töötada ühe brändi heaks
Aastaid ilu- ja moemaailma turunduses olnud Hanna Loodmaa on tänaseks jõudnud mööbli- ja sisustusvaldkonda, olles värskelt asunud juhtima ettevõtte OCCO poolt hiljuti avatud sisustusveebi myOCCO turundust. Tema sõnul erineb erinevate valdkondade turundamine teineteisest oluliselt.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele