Balsnacki kartulivahvlid Foto: Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus
Septembris toimus Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) korraldatud toidu- ja joogisektori ettevõtete ärimissioon Saudi Araabiasse, millest võttis osa ka edukas snäkitootja Balsnack. Nüüd on ettevõte selle tulemusena jõudnud mitme uue lepinguni.
Kuidas eristuda konkurentsitihedal turul, mil viisil mõjutavad keerulisemad ajad majanduses tarbija valikuid ning millega arvestada brändi muudatuste tegemisel, arutlesid möödunud aasta lõpus Kantar Emoris toimunud suurettevõtete maineuuringu tulemuste tutvustamise üritusel TOP4 mainekama ettevõtte juhti.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.