Valdav osa eestimaalastest kulutab jõulukinkidele kuni 250 eurot
SEB iga-aastasest jõulueelsest tarbijauuringust selgus, et kui 56% Eesti elanikest plaanib jõulukinkidele kulutada kuni 250 eurot, siis ligi viiendik on valmis kulutama veelgi enam.
Märkimisväärne osa Eesti elanikest on praeguse majandusliku ebakindluse tõttu jõulukulutuste osas ettevaatlikum. Kuigi enamik plaanib jõule tähistada sarnaselt eelmisele aastale, soovib veerand küsitlusele vastanutest siiski oma kulutusi kinkidele vähendada. „See võib paljude perede jaoks tähendada soodsamate ning isikupärasemate kingituste tegemist või põhjalikumat eelarve planeerimist. Ehkki on ka neid, kes kavatsevad eelarvet suurendada, on näha, et inimesed püüavad leida tasakaalu rahaga seotud otsuste ja jõulude tähistamise vahel,” ütles SEB eraklientide segmendi projektijuht Victoria Tkatš.
Smartpost Itella poolt läbi viidud uuringust selgus, et peaaegu pooled Eestimaa inimestest (45%) eelistavad jõulukingitused osta paar nädalat enne pühi.
Positiivsete emotsioonide loomine pole mitte ainult võimalik, vaid ka hädavajalik – eriti ajal, mil õnne ja tähenduse otsimine on muutunud olulisemaks kui kunagi varem, märkis EssenceMediacomi tegevjuht Olga Peresild.
Kuigi makromajanduslikult on pingeline aeg, on reklaamivajadus mitmes sektoris endiselt suur – otsitakse innovatsiooni ning muu hulgas leitakse selleks vahendeid, ütles JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.
Suuremal osal Eesti e-poodidest on arvestatava liikluse juures teadmatusest tingitult väga nõrgad müüginumbrid, märgib disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.