• 03.03.23, 10:42

Wise muutis oma visuaalset identiteeti

Globaalne tehnoloogiaettevõte Wise, mis ehitab parimat viisi raha liigutamiseks ning haldamiseks üle kogu maailma, muutis alates märtsist oma välimust, teatas ettevõte.
Wise’i kaasasutaja ja tegevjuht Kristo Käärmann.
  • Wise’i kaasasutaja ja tegevjuht Kristo Käärmann.
Visuaalne uuendus toob mängu rohelised toonid ning uue kirjapildi, olles inspireeritud valuutadest, keeltest ning tähestikest üle maailma. Uus disain pakub Wise’i teatel klientidele ühest kogemust, ükskõik kus või mis keeles klient konto loob, ning toetab Wise’i missiooni eemaldada rahalt piirid, et vastupidiselt traditsioonilisele finantssüsteemile saaks raha liigutada kiiresti, mugavalt, soodsalt ning läbipaistvalt.

Seotud lood

Uudised
  • 14.02.23, 14:05
Breden tuli välja värske visuaalse identiteediga
Kodumaine mütsibränd Breden Kids on läbinud totaalne muutumise ja kaotanud oma nimest sõna “kids”. Lisaks laienenud mütsivalikule ja e-poele on nüüd brändil ka uus selgelt eristuv logo ja värske kuvand, mis töötati välja koos loovagentuuriga Identity.
Uudised
  • 26.09.22, 16:13
Alari Orav Tartu linna uuest visuaalsest identiteedist: linna identiteedisüsteem on mitme muutujaga võrrand
Septembri keskel tutvustas Tartu linn oma uut visuaalset identiteeti, mille loovlahenduse autor on ideekonkursi võitnud disainibüroo AKU. Tartu linna turundusjuhi Helen Kalbergi sõnul paistis AKU silma läbimõeldud lahendusega, mis AKU asutaja Alari Orava sõnul arenes ja muutus töö käigus märgatavalt.
Uudised
  • 19.09.22, 13:45
Tallinna loomaaia uus visuaalne identiteet mõjub nii mänguliselt, intrigeerivalt kui tõsiseltvõetavalt
Eelmise aasta kevadel kuulutas Eesti Disainikeskus koostöös Tallinna loomaaiaga välja ideekonkursi loomaaiale uue visuaalse identiteedi leidmiseks. Konkursi võitis disainiagentuur Polaar Studio, kelle loovidee “lasteraamat, mis meeldib ka täiskasvanutele” kõlas kõige enam kokku loomaaia ootusega.
Uudised
  • 09.09.22, 11:09
Pipedrive’i brändivärskendus teeb kummarduse ettevõtte ajaloole
Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive võttis kasutusele uuenenud brändiidentiteedi. Värskenduskuuri läbinud logo, uus värvilahendus, illustratsioonid, fotolahendused ja kirjafont peegeldavad ettevõtte juhtmõtet “Üks platvorm oma ettevõtte kasvatamiseks”.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele